Informasjon om elevbetaling

Det er i dag sendt ut e-post til de flere elever ved helse- og oppvekstfag, restaurant- og matfag og elektrofag, med informasjon om betaling av kostpenger og utstyr.

Se e-posten nedenfor.

Som elev ved Bodø videregående skole, ved helse- og oppvekstfag og restaurant- og matfag, skal du betale kostpenger. Dette skal dekke materiell i kjøkken og praksisrom.

Som elev ved Bodø videregående skole, ved elektrofag, skal du betale for instrument som du får utdelt ved skolestart. Betalingen gjelder kun for nye elever som ikke har mottatt instrument forrige skoleår. Eleven beholder instrumentet.

Det blir også utdelt verktøy ved skolestart. Verktøy som ikke blir levert inn eller mangler ved innlevering faktureres i etterkant, inntil kr. 500.

På knappen nedenfor kan du enkelt betale elektronisk.
Den som skal betale bruker sin egen BankID, og logger seg videre inn med elevens FeideID. Da vil det komme opp hvilket beløp du skal betale, og du blir sendt videre til betalingsløsningen.

Trykk her for betaling

Betalingsfristen er 30. oktober 2021.

Dersom du ikke betaler elektronisk, vil du få faktura tilsendt. Faktura for elever under 18 år sendes til foresatt.

Satsene er:

• Helse- og oppvekstfag VG1 – høst kr. 300
  • Helse- og oppvekstfag VG2 og VG3 – høst kr. 150
  • Restaurant- og matfag VG1 og VG2 – høst kr. 1 250 og vår kr. 1 250 – totalt kr. 2 500
  • Elektrofag – høst kr. 500

Om det oppstår problemer ved innlogging i skjemaet eller du har andre spørsmål, ta kontakt med økonomiavdelingen ved skolen – epost: elisni@vgs.nfk.no eller tlf.: 75651308.