Har du søkt skoleplass?

2. gangs inntak finner sted 26. juli. Du må svare på dette innen 1. august.

Vanlige spørsmål som vi ofte får fra dere som har søkt videregående skole

Digital undervisning forlenget til påskeferien

PC ute i naturen med utsikt over Bodø - Klikk for stort bilde John-Tore Pedersen Onsdag 24.mars ble det klart at det blir digital hjemmeundervisning ut denne uka, altså frem til påskeferien.

Vi regner med at skolen blir satt på rødt nivå uka etter påske, men det vet vi ikke før påsken nærmer seg slutten.

Det vil bli sendt ut informasjon om hva som skjer så snart dette er avklart ut fra utviklingen i smittesituasjonen i påsken.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Nå gjelder det å følge de strenge retningslinjene som er gitt både lokalt og nasjonalt, slik at vi så raskt som mulig kan komme over på gult nivå og tilnærmet ordinær skoledag i perioden frem til skoleslutt.  Selv om vi ikke kan møte noe særlig med familie og venner i påska så møt hverandre via mobilen og andre digitale kanaler, vær ute i frisk luft og kos dere så godt det lar seg gjøre ut fra situasjonen. Jeg ønsker alle sammen GOD PÅSKE!

Mvh Nina, rektor