Digital hjemmeundervisning fra torsdag 18. mars

covid-19 - Klikk for stort bilde
Informasjon til elever og foresatte.

På bakgrunn av smittesituasjonen har Bodø kommune besluttet at Bodø videregående skole skal over på digital hjemmeundervisning fra og med torsdag 18. mars til og med onsdag 24. mars.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Kommunen vil forløpende vurdere eventuelt forlengelse av vedtaket ut i fra smittesituasjonen. Det vil fortsatt være noen grupper elever som skal vøre på skolen. Disse vil få beskjed om det.

Utplasseringer som er påbegynt og planlagt går som vanlig. Så langt det ikke er restriksjoner på praksisplasser, så gjennomføres dette som planlagt for elevene.

Siden vi er på rødt nivå har vi en del digital undervisning allerede. Dere som skulle ha hatt fysisk undervisning i morgen torsdag, får informasjon via It`s learning eller via faglærer om innhold. Det er svært viktig at du som elev nå følger opp digital undervisning og vurderinger. Du må være aktivt deltakende, å jobbe godt med læringsarbeidet i perioden. Du må svare på mobil eller chat når lærer eller noen andre på skolen kontakter deg.

Utstyr (bøker/pc) som ligger i skap: Elever kan komme og hente det de trenger for å ha digital hjemmeundervisning i morgen torsdag.

Elevtjenesten er åpen selv om skolen er stengt.

Vi håper at innføring av digital undervisning hos oss kan bidra til at smitten går ned i byen.