Skolehelsetjenesten

Skolehelsetjenesten er et lavterskeltilbud og består av helsesykepleiere og psykisk helserådgiver.

Vi kan tilby samtaler og veiledning om fysisk og psykisk helse, seksualitet og prevensjon

Kom innom i D-bygget eller ta kontakt på SMS for avtale. Se kontaktinfo nedenfor.

Ved behov formidler helsesykepleier kontakt med psykisk helserådgiver Vegar Jakob Lundberg.

Skolehelsetjenesten - Hilde, Vegar, Anne - Klikk for stort bildeSkolehelsetjenesten - Hilde, Vegar, Anne

Følg oss gjerne på Snap (skolehelbodovgs)

Se skolehelsetjenestens plakat her. (PDF, 150 kB)

Nyttige lenker, se nedenfor:

Skolehelsetjenesten og Helsestasjon for ungdom - Bodø kommune

Offentlig informasjonskanal for ungdom - ung.no