Streiken er avsluttet, oppstart 3. time onsdag

I morgen onsdag vil undervisningen starte opp til 3. time kl.1020 for alle klasser.

Streiken er over, og fra i morgen onsdag er vi klare for en normal skolehverdag. Vi er glade for at at alle nå skal få starte opp med undervisning i alle fag. Da møter du til time og klasserom etter timeplanen. Om timeplanen din for onsdag ikke er helt til å kjenne igjen, så kan du se på neste onsdags plan da den vil være korrekt.

På grunn av en teknisk feil får jeg ikke sendt sms til foreldre/foresatte, så det er fint om du orienter de om denne beskjeden.