Invitasjon til avslutningsarrangement ved Bodø videregående skole

Bodø videregående skole har gleden av å invitere deg som avslutter skolen vår med studiekompetanse og yrkeskompetanse våren 2023 til høytidelig avslutning og karakterutdeling den 21. juni 2023. Les mer!

Invitasjon til avslutningsarrangement
ved Bodø videregående skole

I anledning av at du avslutter skolegangen din ved Bodø videregående skole, har vi gleden av å invitere deg – med to ledsagere – til høytidelig avslutning og karakterutdeling,

i kantina ved Bodø videregående skole, onsdag 21. juni 2023.

Pulje 1: kl. 17:00. Helse og oppvekst (3HSS, 3TAA. 3HSA), Påbygging til generell studiekompetanse (3PBP, 3PBR, 4PBT) og Generell studiekompetanse 3VOA.

Alle elever møter senest kl. 16:30 på det store auditoriet i nybygget.

Pulje 2: kl. 19:00: 3STA, 3STB, 3STC, og 3STD og Musikk/Dans (3MUA, 3DAB).

Alle elever møter senest kl. 18:30 på det store auditoriet i nybygget.

Det vil bli taler, underholdning og utdeling av karakterutskrift.

Nina Røvik, rektor