Informasjon til Studiespesialiserende Vg2, Vg3 og Påbygg - timeplan tirsdag 23.08.

Informasjon lagt på itslearning

NFK sitt nye  skoleadministrative system Visma InSchool  (VIS) har hatt, og har tekniske problemer med Feidepåogging for elever på Vg2 og Vg3 i dag mandag.  Dette har medført at disse elevene ikke har fått tilgang til sine timeplaner. Når 59 lærere i tillegg er i streik, så betyr det at mange ikke har fått den informasjonen de trenger for å vite hvilke timer de skal møte til.

Det er nå tirsdag ettermiddag, lagt ut informasjon på itslearning der elever kan se planen for tirsdag 23.08.

Elevene finner informasjon på følgende sider:

• Avdelingsleders informasjonsside for ST Vg3
  • Vebjørn og Marit sin side for Vg2 2022-23