Gult nivå fra mandag 12. april

Gult trafikklys - Klikk for stort bilde infobilder.com

Onsdag 7. april  vedtok Bodø kommune at Bodø videregående skal  tilbake på gult nivå fra  mandag 12. april.

Det betyr normal skoledag for alle, men at det fortsatt skal være stort fokus på smitteverntiltakene.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Det er viktigere enn noen gang at tiltakene følges slik at skolen kan være på gult nivå også fremover:

• Vær hjemme når du er syk, test deg om du har symptomer
  • Vask/desinfiser hender
  • Hold avstand på 1 meter utenfor undervisningsrom

På Bodø videregående har vi iverksatt mange tiltak i lokalene våre som gjør at det skal være mulig å følge smitteverntiltakene.