Digital spørretime om korona for elever og lærlinger

Torsdag 22. april kl. 11:00 streamer Nordland fylkeskommune en digital spørretime om korona for elever og lærlinger på vår Facebookside.

Denne artikkelen er over 1 år gammel og kan innehold utdatert informasjon

Sendingen er et samarbeid mellom Nordland fylkeskommune, våre videregående skoler, Lærlingrådet i Nordland, Ungdommens fylkesråd og Elevorganisasjonen i Nordland.

Vi oppfordrer deg som er elev ved en videregående skole eller er lærling til å sende inn dine spørsmål om korona, skolehverdagen, russetiden eller læretida i forkant av spørretimen.

Vi har samlet et panel som står klare til å svare på dine innsendte spørsmål.
Skjemaet er anonymt.

Fristen for å levere inn spørsmål er søndag 18.04 kl. 23:59.

Lenke til skjemaet finner du her.

Vi ser fram til å svare på dine spørsmål, og håper at du får med deg møtet her 22. april.

Lenke til arrangementet på Facebook torsdag 22. april finner du her.